fredag den 24. juli 2015

Et par offline dage

Har ikke rigtig fået blogget et par dage... af helbredsmæssige årsager har holdt et par offline dage... Har ikke været på toppen hverken fysisk eller psykisk, og en stor del af tiden de sidste par dage er blevet brugt på at sove... jeg har kunnet sove mellem 16 og 18 timer om dagen uden nogen som helst problemer... 

Men i dag har jeg dog fået udrettet en smule praktisk herhjemme... ikke det vilde, men lidt har jo også ret... 

Lige nu sidder vi og ser fodbold... der er dømt afslapning i det lille hjem, og fodbold kræver ikke nogen videre hjerneaktivitet fra min side, så det er lige til at holde ud... 

Håber I alle får en rigtig god weekend :) 

6 kommentarer:

  1. Håber du har fået det lidt bedre <3

    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Desværre ikke... har det virkelig elendigt for tiden og føler virkelig ikke jeg kan holde ud at være i min egen krop pga smerte, rastløshed og hvad der følger med i tilstanden efter hjernerystelse.

      Ville ønske jeg aldrig var faldet :(

      Knus <3

      Slet
    2. Det er jeg rigtig ked af at høre søde.. håber virkelig det bliver bedre eller at nogen finder ud af hvad der kan gøres ved det.. <3

      Knus <3

      Slet
    3. Tak søde 💜 tror desværre ikke der er særlig meget andet at gøre, end at være tålmodig.

      Slet
    4. Tak søde 💜 tror desværre ikke der er særlig meget andet at gøre, end at være tålmodig.

      Slet
    5. Tak søde 💜 tror desværre ikke der er særlig meget andet at gøre, end at være tålmodig.

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...