torsdag den 24. september 2015

Allerede torsdag... og 3 måneder til juleaften!!

Synes virkelig den ene dag tager den anden for tiden... Synes lige ugen er startet, og nu er det snart weekend igen... det er ikke til at følge med....

I dag er det 8 måneder siden jeg faldt, og der er kun 3 måneder til juleaften.. helt vildt at tænke på... 

I går fik vi gjort rent herhjemme og jeg fik vasket vores hovedpuder inden jeg lagde rent sengetøj på, så der gik ikke 10 minutter fra jeg lagde mig på hovedpuden og til jeg sov... Der er ikke noget så skønt som nyskiftet sengetøj - og at hovedpuden var nyvasket var jo bare en ekstra bonus :) 

Jeg har ikke så meget overskud til rengøringen i hverdagene, så det er med at få det gjort om onsdagen, som er Bents fridag, eller i weekenderne... ak ja, det er ikke sådan når jeg er afhængig af min mand :) 

 I dag er det atter træningsdag for Bent, så jeg har smidt mig i sofaen og sat endnu en dvd med Gilmore Girls i afspilleren...  ikke at jeg ser det hele, men jeg lytter til det... det er sådan alt efter, hvad jeg kan holde til... heldigvis er jeg da god til engelsk, så det er da altid en fordel...  :)

4 kommentarer:

  1. Kun 3 måneder!!!?? Ej det havde jeg ikke tænkt på, men synes nu det er for tidligt at mange butikker så småt er begyndt at pynte op til jul :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg synes også det er lige en tand for tidligt... et eller andet sted kan jeg godt forstå der er så mange butiksansatte, der når at få nok af julen allerede inden den er begyndt... de ser jo på det allerede fra Oktober :)

      Slet
  2. Ja det er helt vildt, forstår virkelig ikke hvor dette år er blevet af. :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej, jeg kan virkelig heller ikke forstå at det er oktober om et par dage... det er helt vildt...

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...