lørdag den 12. september 2015

Der sker måske endelig noget nu...

Altså med min erstatningssag... 

I går lavede jeg mindre god anmeldelse af Tryg på Trustpilot, for jeg synes det er lang tid at gå (snart 8 måneder) uden at de i det mindste har accepteret, at de er erstatningspligtige.... 

Regnede så egentlig ikke rigtig med, der skete mere, men én af Trygs medarbejdere svarede så, og skrev at personskadesager altid er lidt mere komplicerede, men at hun godt kunne se det var længe siden den var anmeldt, så hun ville tage fat i den advokat, som de har sendt sagen videre til, og bede ham tage kontakt til mig eller min advokat... og det havde hun gjort allerede i går inden jeg læste svaret, så nu venter vi bare på at høre fra advokaten.... 

Så nu kan vi da bare håbe, at der kommer lidt skred i tingene... ikke at jeg får det bedre af det, men det vil da helt klart lette lidt.. 

2 kommentarer:

  1. Ej det er da dejligt at de faktisk kigger på de anmeldelser og lytter..
    Håber virkelig det kan hjælpe og sætte lidt skub i tingene.. Det er jo ulideligt at der skal gå så lang tid.

    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Havde ikke regnet med at de reagerede på anmeldelserne :) Havde håbet på, at de læste dem, men blev overrasket over lige pludselig at høre fra en af deres medarbejdere.

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...