tirsdag den 29. september 2015

Stigende antal indlæg

Sad lige og kiggede bloggen igennem her til morgen og kan se, at antallet af indlæg er steget stille og roligt fra år til år siden jeg rykkede herover i 2012...

Er ikke sikker på, at jeg i år kommer over antallet fra sidste år... har ikke rigtig fået blogget så meget, som jeg gerne ville i år... eller jeg har jo blogget det, jeg har kunnet holde ud, så det er jo ikke fordi bloggen bare har ligget stille i for lange perioder af gangen... 

Må se, hvor meget jeg får blogget resten af året... skal bare nå at skrive 60 indlæg mere (inkl. dette her) for at have skrevet 3 mere end sidste år, så det er ikke helt umuligt... men igen nu må vi se :) 

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...