tirsdag den 15. september 2015

En dag i smerter

Har nu siden i går aftes haft SÅ ondt i skulder og nakke, og jeg har virkelig ikke kunne bevæge mig ret meget i dag, men har dog alligevel fået ordnet noget praktisk herhjemme i dag... 

Har fået støvsuget, vandet blomster, ryddet lidt op og vasket tøj... bliver simpelthen skør af at bare gå og lave ingenting, så jeg brugte en times tid efter Bent var taget af sted til at få lavet lidt, og så kunne jeg ligge mig på sofaen og slappe af... Fik så pludselig besøg af min bror og min far, så snakkede lige med dem, og min bror fik spist nogle af mine småkager, så ender jo nok med at skulle bage endnu en portion inden jul... sådan er det jo bare :) 

Da Bent kom hjem i dag fik vi lige snakket lidt og så faldt jeg i søvn på sofaen... Bent gik så en tur... Vi skulle "kun" have rugbrød til aftensmad i dag, så det var nemt nok... 

Kan godt mærke psyken virkelig er under pres for tiden... og der er ikke en dyt at gøre ved det... må bare tage tingene som de kommer.. andet er der nok ikke at gøre ved det... 

Vil putte mig under dynen og se lidt Champions League fodbold... 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...