fredag den 11. september 2015

Fredag

Ja, det er fredag i dag.. weekenden lurer lige om hjørnet... Bent er ikke af sted i dag, da han ikke har det så godt, så jeg bruger tiden mens han endnu sover til at hygge lidt :) 

Er stadig godt ør efter akupunkturen forleden... håber virkelig det hjælper, for magter ærlig talt snart ikke at gå og have det sådan her længere... den konstante træthed tager snart pippet fra mig... altså, jeg har tit været træt, men det har været ekstremt de sidste snart 8 måneder.. sover det meste af aftenen væk på sofaen, så jeg er ikke meget selskabelig... 

Men anyway, så har jeg meldt mig til Bloggertræf i Odense d. 31. oktober.. Bent syntes jeg skulle tage med, han mener jeg vil have godt af at opleve noget der kan aflede mine tanker lidt :) Var ikke helt sikker på, om jeg skulle tage med i år, men nu gør jeg det... og så må jeg se, hvor meget jeg kan holde til, når dagen kommer :) 

I morgen skal vi have sat det sidste hegn op ude ved terrassen... i know, det er længe siden vi malede det, men så var der fødselsdagen og forskellige andre ting, som tog tiden, men nu skal det være... så bliver haven snart færdig... det bliver skønt!!!

Tror jeg vil sætte computeren fra mig lidt, så jeg kan hvile øjne og hoved lidt... kan godt mærke det bliver en dag på sofaen i dag... orker ikke ret meget andet tror jeg ikke... 

 

2 kommentarer:

  1. Jeg er rigtig glad for at du har meldt dig til søde, bliver så dejligt at se dig..
    Og husk, vi forstår din situation og er du nød til at melde fra i sidste øjeblik, så har du vores forståelse.. <3

    Håber du får en rigtig god weekend..
    Krammer <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Vil prøve at kæmpe mig igennem, også hvis jeg har det mindre godt.. og regner med at tage toget, så jeg kan slappe lidt af :) Og så kan jeg jo tage hjem når jeg har lyst, hvis det er for meget :)

      Glæder mig også til at se jer :)

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...