torsdag den 3. september 2015

Det der med at vente på posten

Er der et punkt, hvor min tålmodighed især kommer på prøve, så er det når jeg har bestilt noget på nettet, og har modtaget besked om, at det er afsendt... for hvorfor tager det da så lang tid for posten at komme med mine ting :) 

Altså, nu ved jeg jo godt, at det ikke tager længere tid end det gør med alle andres varer.... men det føles sådan nogen gange... Fik i går besked på at 2 pakker er afsendt (noget til kort samt en film jeg har bestilt på elgiganten.dk)... Derudover venter vi på en julegave til min venindes datter, som er bestilt på Ebay... Den er afsendt d. 18. august, så tålmodighed tålmodighed tålmodighed... :) 


2 kommentarer:

  1. Åhh ja.. tålmodighed.. det er noget fanden har skabt.. øv hvor er jeg ikke godt til det..

    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. haha, så er jeg da ikke den eneste :)

      Posten kom heldigvis i går med det, jeg har bestilt til kort, så nu mangler der én ting mindre :)

      Knus <3

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...