fredag den 4. september 2015

Jeg bliver snart sindssyg

Vågnede ved 5:30 tiden i morges og kunne knap nok vende mig i sengen pga min nakke havde låst sig fast... Fik mig så kæmpet op og sidde, og lagde mig så ind på sofaen med et par tæpper under nakken... Jeg hader virkelig, at jeg ikke kan lave ret meget før jeg får så ondt...  Det er snart lige før jeg har nemmere ved at lægge mig til at sove på sofaen fremfor det andet pjat... 

Men nu håber jeg bare, at det bliver bedre fra næste uge når jeg starter med akupunktur... 

Jeg er alene hjemme i formiddag, så jeg sidder inde i sofaen og ser Gilmore Girls... rigtig tøsehygge når det er bedst...

Det har været rigtig køligt de sidste par dage... man kan godt mærke efteråret nærmer sig... men hva, vi har jo altså også september, så det kommer jo før eller siden... 

Tror jeg vil se, om jeg kan få mig en lille morfar inden Bent kommer hjem senere... det er i hvert fald tiltrængt... 

Har en forhåbning om, at jeg i denne weekend kan lægge lidt arbejde i bloggen... men nu må vi se :) er kommet i gang med et par indlæg til december, så lidt får jeg da lavet :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...