søndag den 6. september 2015

En følelsesmæssig rutsjetur

Denne uge har været en sand rutsjetur af følelser... der er sket så mange ting i vores liv, og der er nu truffet beslutninger om, at der skal til og ske noget... så fra næste uge kommer der til at ske ændringer herhjemme... vil ikke lige nærmere ind på endnu, hvad der skal ske, men er sikker på det er noget vi vil have rigtig god gavn af... 

I går var mine forældre og min bror herude og spise raclette.. det var rigtig hyggeligt, og vi fik rigtig meget god mad - vi spiste bare alt for meget... men det er jo typisk.. 

På tirsdag har vi også lavet en aftale med mine forældre om, at de kommer herud og får hjemmelavet suppe... det glæder jeg mig sygt meget til... 

Forleden kom jeg til at lave en deal med min lillebror... en deal, som jeg bagefter indså måske var mere gavnlig for ham end for mig... På torsdag starter NFL sæsonen jo, og åbningskampen torsdag nat er mellem min brors yndlingshold og et af de hold, som jeg godt kan lide... Herhjemme er det nærmest et must, at årets første brunkager bliver bagt, så vi har dem til NFL åbningen, så jeg kom i min dumhed til at love min bror, at jeg ville bage brunkager og brune fedtkager til ham til på torsdag, og så skulle han til gengæld bage franskbrød til mig (det skal så lige siges, at min lillebror bager de BEDSTE franskbrød)... Så i går formiddags stod jeg og bagte en hulens masse brunkager, og så skal jeg i morgen eller tirsdag have bagt fedtkager... ak ja, det er ikke sådan når man indimellem er lidt for rap i replikken Mette... 

Har derudover fået skåret lidt til julekort i denne uge.. det er ikke blevet til det vilde endnu, men jeg tager det stille og roligt... skal nok nå det hele :) 

Håber I har haft en rigtig god weekend :)  

2 kommentarer:

  1. Synes det er en sød tradition med brunkagerne.. ha ha..
    Kunne godt lige hapse en enkelt eller to, men det er jo lidt for tidligt efter min mening.. :D

    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. De smager rigtig godt :) Og brunkager kan man da sagtens spise hele året :)

      Knus <3

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...