mandag den 14. september 2015

Mandag endnu en gang

Så er mandagen atter over os... Bent er sendt med toget til Kolding og jeg har taget dynen med ind på sofaen og lavet mig en kop varm kakao, så nu skal der hygges :) 

Har en af de dage i dag, hvor hele stuen kører rundt, så jeg er blevet beordret til at slappe af, i hvert fald indtil Bent kommer hjem igen... 

Ved ikke, hvad jeg har drømt i nat, men vågnede op ved halv syv tiden badet i sved og med tårerne trillende ned af kinderne... hader når sådan noget sker, og jeg ikke kan huske mine drømme... De sidste par måneder har mine drømme været virkelig livagtige, og jeg har flere gange haft rigtig slemme mareridt, hvor jeg er vågnet op med den vildeste hjertebanken, hvor det seriøst har føltes som om mit hjerte har været ved at hoppe ud af brystkassen... 

Sad i morges og tænkte på, at der faktisk kun er lige lidt over en måned til butikkerne begynder at pynte op til jul... helt sindssygt at tænke på, at vi allerede er så langt henne på året... synes lige året er begyndt.. 

Kan godt mærke frustrationerne over hele min situation, virkelig har været i udbrud den seneste uges tid...  bliver skør af at gå og have det sådan her, og ikke rigtig kunne foretage mig ret meget uden at få det dårligt... ved godt en del af det nok også har noget at gøre med akupunkturen, så jeg gruer for næste gang når jeg atter skal af sted og muligvis skal have nogle nåle i skulder og nakke... for det er jo der det gør allermest ondt...  men nu må vi se :) det er ikke sikkert det bliver så slemt :) 

2 kommentarer:

  1. Jeg var i plantorama den anden dag og der fik jeg et chok, de havde sat en masse halloween op, men længere inde i forretningen var det gået igang med juleting.. De var ved at sætte sådan nogle keramik juletræer frem.. Det er virkelig tidligt.. :D

    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er endnu ikke stødt på noget julepynt, men det er nu også lige tidligt nok (trods alt) :)

      Altså, jeg glæder mig til jul, men hver ting til sin tid :)

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...