tirsdag den 29. september 2015

Har været lidt aktiv i dag

Havde lige nogle telefonopkald, som skulle overståes i dag, så en del af dagen er gået med at tale i telefon... Men fik da det hele overstået... 

Fik så også støvsuget og luftet godt og grundigt ud, så nu har vi tændt masser af fyrfadslys, og jeg sidder og putter under et tæppe... besluttede mig tidligere på måneden for, at jeg IKKE ville tænde for varmen før tidligst 1. oktober, og selv om det har holdt hårdt de sidste par aftener, så har jeg da overholdt det :) 

Bent og mig var ude og gå en tur i eftermiddags, hvor solen var fremme, og det var simpelthen så skønt... vi gik en lille time, så det var jo udmærket :) 

I aften skal vi bare hygge os... vi har snakket om evt at se en film, men nu må vi se, hvor meget det bliver til...

1 kommentar:

  1. Lyder som en perfekt blanding af praktiske, aktive og hyggelige ting.. sådan er det også aller bedst..

    Håber i får en super hyggelig aften søde <3

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...