tirsdag den 8. september 2015

Atter alene på pinden

Det er tirsdag og manden min er til træning... så tiden bliver brugt på Gilmore Girls her i huset... jeg har kun et eneste projekt i dag - jeg skal have støvsuget, men hverken gulv eller støvsuger render nogen steder, så jeg har tid nok...

Jeg nyder de her stille formiddage, men de kan samtidig også være en udfordring for mig når jeg har det skidt...

Bent skriver til mig flere gange om dagen (altså ikke når han ikke er i gang i træningscenteret), for at tjekke om alt er ok.. og han ringer til mig både når han går fra banegården op i træningscenteret og igen når han har fri... Han er trods alt lidt bekymret for mig :)

Så er det i morgen, jeg skal til akupunktur... glæder mig til at se, om det er "miraklet" der kan gøre, så jeg har mindre ondt... det ville bestemt ikke gøre mig noget... har haft rigtig ondt de sidste par dage, så håber virkelig lægen kan udvinde mirakler... men nu må vi se, vil ikke sætte for store forhåbninger op :) Hellere blive overrasket end skuffet :)

I går stod Bent og jeg og bagte brune fedtkager, kogte ben til suppe og ordnede friske suppeurter til den suppe vi skal have i aften... Mine forældre og bror kommer ud og spiser hjemmelavet suppe med os, så det skal nok blive hyggeligt... Der er ikke noget så godt som hjemmelavet suppe..

Nå, vil se om jeg ikke kan få støvsuget mens hundene ligger og sover... Har en Shang, der ikke er glad for støvsugeren, så det er med at udnytte chancen når han sover... 


2 kommentarer:

  1. Håber i har haft en skøn aften, det lyder lækkert med suppe og familie hygge.. :D

    Krydser fingre for dig i morgen, håber det kan gøre bare lidt for dig..

    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, når jeg ikke kan komme ret mange steder, er det guld at folk kommer til mig :)

      Håber også snart det begynder at hjælpe på det hele, al den behandling jeg gennemgår.

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...