søndag den 27. september 2015

En kold søndag

Vågnede kl. 7 i morges ved at der stod to ved siden af min seng, som syntes de skulle ud og tisse. Måtte jo så stå op fra min varme dyne og lukke dem ud. Og for hulen, hvor var det da koldt på det tidspunkt af dagen.. da hundene kom ind igen gik turen ind og finde mine varme strikkede sokker frem, mine tæer var simpelthen som is.

Lagde mig så under dynen igen for at få varmen, men det var lettere sagt end gjort - var jo nærmest blevet genemkold bare på de få minutter jeg stod ude og ventede på Bimmer og Shang.. lå så et stykke tid undr dynen og faldt så i søvn igen.

Ved godt jeg har været lidt fraværende de sidste par dage, men har ike rigtig haft overskyd til ret meget andet end at sove. Har sovet mere ebd halvdelen af dagen væk, og når jeg har været vågen, har jeg bare ligget på sofaen og froset og været væk i min egen lile verden....

I fredags var vi til 3 års fødselsdag ved min venindes datter.. det var rigtig hyggeligt..

I går tog vi toget hjem til mine forældre, fordi vi havde nogle syltetøjsglas til min mor, som hun skulle låne. Så vi besluttede os for at tage hjem med dem.. så fik vi lige frokost derhjemme inden vi hentede min far. Min mor havde så bagt boller, så det blev også lige til boller og kaffe inden de kørte os hjem.

I dag skal dagen stå på lidt forskelligt sport.. bl.a fodbold og nfl. Det er jo søndag :)

2 kommentarer:

  1. Jeg er viiiirkelig ikke fan af den kulde der er om morgen! Kæft hvor er det svært at komme ud fra under dynen :o
    Har både bukser og trøje parat lige ved siden af, så det kan tages på under dynen! Ikke om jeg vil fryse haha.. Men fryser alligevel.. Er allerede begyndt at tage dyne med ind i stuen når jeg ser film om aftenen.. Iiih..
    Det sjove er dog at jeg gerne vil have sne, samt trøje vejr, men vil ikke fryse!!! ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hundene har fået en vane, at de vækker MIG om morgenen mellem kl. 6 og 7 fordi de skal ud i haven, og se om der er katte derude.. Så kan jeg stå ude i bryggerset og fryse, indtil de har været hele haven rundt... I morges var der 3 grader da jeg stod derude... kunne komme hurtigt ind under dynen igen, da de var kommet ind igen.

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...