mandag den 31. august 2015

En ny uge er i gang

Så er en ny uge skudt i gang... det er mandag en halvanden times tid endnu.. 

Startede dagen med at Bents vækkeur ringede kl. 8, fordi han skulle ind og træne... stod så selv op kl. 9... fik så indtaget lidt morgenmad inden dagens gøremål startede... 

Jeg skulle ned med min mors ur, som skulle have nyt batteri og så skulle jeg lige på apoteket efter nogle piller inden turen gik hen til lægen... Har siden faldet i januar fået mere og mere ondt i nakken, så skulle lige have det tjekket... jeg skal så fra næste uge begynde at have akupunktur, og hvis det ikke hjælper, så skal jeg sendes videre til en reumatolog for at se, om han kan hjælpe mig af med nogle af de her smerter... 

Så formiddagen gik hurtigt... Tog så toget til Kolding for at mødes med Bent.. Sammen tog vi så op til mine forældre for at aflevere mors ur og var så med min far til genoptræning inden han kørte os hjem til vores 2 vovser :) 

Til aftensmad valgte vi at smutte over og hente mad på pizzariaet... jeg var helt bombet efter at lægen havde trykket mig i nakken og på ryggen, så jeg orkede ikke at lave ret meget... men indimellem må man også godt have lov til at synde.. 

Fik mig så lige en lille blunder på sofaen her til aften.. og hovedet havde i hvert fald rigtig godt af det :) lige nu sidder vi og ser Bikini Island... vi skulle da lige se, hvad det var for noget :) Og fandme om ikke det er begyndt at tordne, hele himlen er oplyst når det lyner..

Håber I har haft en god start på den nye uge :)

2 kommentarer:

  1. Håber sådan at de finder et eller andet behandling som virker for dig.. <3

    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Håber virkelig også snart der sker noget positivt på den front.. er så træt af at blive sat yderligere tilbage hele tiden. Det er simpelthen SÅ frustrerende...

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...