mandag den 10. august 2015

En travl weekend overstået

Ja, så fik vi holdt fødselsdag i lørdags... og det gik rigtig godt... 

Det har på mange måder været en rigtig god, men også enormt travl weekend... fredag startede ud med at min mor kom herud ved 9:15 tiden, hvor vi fik morgenmad sammen inden vi satte projekt hovedrengøring blev skudt i gang... 

Hele huset blev rengjort fra a-z og i alle kroge... det var nu en anelse hårdt. fordi det var så varmt...  men det blev da gjort... 

Ved 16 tiden ankom min svigerfar, som inden han kom herud, havde været omkring Kolding og tage min far og min bror med herud, for så kunne vi allesammen spise sammen om aftenen... det var rigtig hyggeligt :) 

Om aftenen, da mine forældre og bror var kørt hjem, fik vi pyntet op inde i teltet med billeder og andet jeg havde lavet... 

Lørdag morgen vågnede jeg kl. 5:50 og kunne ikke falde i søvn igen... besluttede mig så for, at stå op og gå en tur med hundene... Da vi havde været ude og gå, gik jeg hjem og så lidt Pretty Little Liars inden min svigerfar stod op og gik efter morgenbrød... inden vi spiste fik jeg også lige lavet en gang tunmousse til forret om aftenen... 

Min mor nåede så også at komme ud med nogle småkager hun havde bagt, inden jeg kom så langt, som til at sætte mig til bordet... 

Men jeg fik da spist noget morgenmad... 

Derefter stod den på at lave kartoffelsalat og få bagt flutes... alt skal helst være hjemmelavet når det er mig.. 

Vi skulle have mad på grillen til aften, så over middag, kørte min svigerfar til Kolding for at besøge sin bror på plejehjem, og Bent tændte op i grillen mens jeg lagde mig på sofaen, for at se, om jeg kunne sove bare en halv time... det kunne jeg dog ikke, så jeg kunne lige så godt hjælpe Bent... 

Vi nåede det hele inden gæsterne begyndte at komme ved 16:30 tiden... 

Mine forældre, bror og gæster fra Hjørring ankom ved 17:15 tiden, og jeg skal love for far blev overrasket... han havde ikke haft den fjerneste anelse... Han blev rørt og vi fik ros for det store arbejde vi havde lagt i dagen. 

Aftenen gik helt perfekt, og da de sidste gæster tog hjem ved 00:30 tiden brugte vi en times tid på at rydde op og få køkkenet gjort pænt igen... 

Det var en rigtig god aften, og Bent og far fik en god fest og en masse gode gaver.... De sange, vi havde lavet til dem faldt i god jord... og jeg holdt tale for dem begge, og den til Bent rørte alle gæster  (og sandelig også mig selv)... 

I går skulle teltet så pilles ned, og mine forældre, bror og dem fra Hjørring kom herud til middag, så kunne vi alle spise rester sammen inden min svigerfar kørte mod sjælland og Mie og Flemming skulle mod Hjørring... Vi har fået så meget ros for festen og maden, så det kunne jo ikke have været bedre...

Endnu en gang har jeg overgået mig selv med det med at have gæster :) Og endnu en gang har jeg overrasket mig selv over, hvad jeg egentlig har af evner :) 

Kan dog godt mærke, at jeg stadig er rigtig træt efter i lørdags... men nu går der heldigvis også lang tid inden vi atter skal holde noget :) Så nu kan jeg slappe af :) 

2 kommentarer:

  1. Hvor er det skønt at i fik sådan en god dag og fest..
    Kan godt forstår hvis du er træt nu og bare lige skal ha slappet af.. <3

    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Festen kunne ikke være gået bedre... alle hyggede sig, så det er jo bare skønt :)

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...