onsdag den 26. august 2015

En regnvejrsdag i august

Sidder lige nu i sofaen og kigger ud på regnen... det er på sin vis lidt hyggeligt.. 

Vågnede ved 5:30 tiden i morges med sygt ondt i nakken og maven, så jeg tog min dyne og lagde mig ind på sofaen (selv om vi har elevationsseng, så kan jeg ikke finde ordentlig ro når jeg har så ondt i nakken)... Faldt så i søvn en gang efter kl. 7 og vågnede så ved 9:30 tiden... 

Har så ikke lavet noget særligt hele formiddagen.. jo slappet af - kan mærke min krop virkelig har haft brug for at koble lidt af.. de sidste 2 dage, hvor Bent har været af sted og jeg har været alene hjemme hele formiddagen har været lidt hårdere, end jeg lige havde forestillet mig... Lyder måske dumt, men når jeg konstant bøvler med smerter og svimmelhed, skal jeg hele tiden tænke over, hvad jeg laver når jeg er alene hjemme.. det skal jeg ikke på samme måde, når Bent er her... 

Men når det så er sagt, så synes jeg egentlig jeg har det ok i dag... altså jeg har det ikke godt, men jeg har det ok... har da også været ude og gå en god lang tur mens det endnu var tørvejr.. det er jo med at udnytte det, mens man kan :) 

Vil gerne snart i gang med at kigge lidt på juleindlæg her til bloggen... jeg ved godt det er tidligt, men vil gerne i gang, så jeg ikke ender med at være halvt færdigt kun, når vi når december... og med mit hoved, ved jeg aldrig, hvornår og hvor meget jeg får blogget :) 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...