fredag den 14. august 2015

Forsøger stadig at samle energi

Den fødselsdag i lørdags fik virkelig drænet mig for energi... er i hvert fald stadig ikke kommet mig ordentlig over den endnu... 

De sidste par aftener er jeg gået tidligt i seng og har så sovet omkring 10 timer... men det har åbenbart ikke været helt nok, for er stadig helt og aldeles kvæstet... 

I går eftermiddags gik vi en lang tur.. vi gik op i Agroland og snakkede med Sanne og fik købt lidt guf med hjem til hundene... og da vi så gik hjem, gik vi en mindre omvej, så vi fik da lidt motion ud af det :) 

Har nu igennem længere tid følt mig lidt nede, og tror det hænger sammen med frustation over, at der ikke er noget nyt fra modpartens advokat efter faldet... nu er det snart 7 måneder siden jeg faldt, og i bund og grund føler jeg ikke, jeg er kommet ret meget videre endnu.. Håber snart der sker noget!!

I morgen aften er der Crazy Hours her i Vamdrup... det er Vamdrups svar på Open Night eller By Night... og vi skal til fødselsdag henne ved min venindes mand, og så følges vi alle ned i byen og går og kigger lidt :) Det plejer at være rigtig hyggeligt, og det skal det nok også blive i morgen :) 

Men inden da, skal jeg lige til begravelse i morgen kl. 13:00... min fars moster døde i søndags, og jeg har lovet ham og min mor at tage med i morgen.. jeg har jo trods alt også haft mange gode timer med hende... 

I aften har vi set NFL i fjernsynet... Preseasonkampene starter i dag, så da de viste en kamp i dag, så var vi da nødt til at se den :) Glæder mig til NFL-sæsonen for alvor starter d. 10. september - det bliver SÅ godt :) 

2 kommentarer:

  1. Bare få slappe så godt af du kan søde.. du har fortjent det efter alt det med festen.
    Og det må godt nok være frustrerende at i ikke høre mere.. Det kan da ikke blive ved..

    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kan godt mærke, jeg er fuldstændig drænet for energi.

      Jeg håber bare at jeg så, når jeg endelig hører noget, måske får besked om at de har godkendt :)

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...