torsdag den 6. august 2015

En super effektiv dag

I går eftermiddags fik vi sat telt op i haven til på lørdag... vi fik så også sat borde og stole op, så de stod som de skal... 

I morges vågnede jeg så kl. 6:40 (ja ok, faldt så også i søvn før kl. 22 i går aftes), og da jeg ikke kunne falde i søvn igen, kunne jeg lige så godt stå op.. fik så ordnet lidt vasketøj og vasket op inden manden stod op ved 9:30 tiden... 

Efter min kære mand havde fået sin morgenkaffe gik jeg over i Brugsen og handlede nogle af de sidste ting vi skal bruge på lørdag... og så gik vi ellers i gang herhjemme.. vi fik lagt duge og løbere på alle borde, og vi fik flyttet alt vi skal bruge til bordene ud i teltet.. 

Bent gik så i gang med at pudse vinduer, og jeg fik ordnet de sange, jeg har lavet til Bent og far.. jeg fik også printet en de billeder ud, som vi skal bruge til selve oppyntningen... tror det bliver rigtig godt :) 

Mine forældre kom så også lige herud for at være nysgerrige - de har ferie, så de har været herude jævnligt denne her uge, men det gør heller ikke noget... det er jo bare så hyggeligt :) 

Da de var kørt hjem, fik jeg så bagt cupcakes til på lørdag... har prøvet at lave nogen med frysetørrede rabarber... håber de er blevet gode :) 

Vi blev enige om, at vi ikke rigtig orkede at lave noget vildt til aftensmad, så det blev en gang rugbrød med bl.a medister og æg... indimellem er sådan noget rugbrød altså ikke at kimse af :) og i Lagkagehuset herude får man som regel en lille pakke rugbrød med 4 stykker (2 stykker af 2 forskellige slags) med når man handler derovre, så vi fik lige smagt noget nyt brød i dag :) 

Da vi havde spist, blev vi enige om at vi ville gå en lille tur... det blev så til en tur på lidt over en time... så det kan vist god godkendes :) 

Kan godt mærke, at trætheden er ved at melde sig.. i morgen får vi en travl dag... min mor kommer herud i morgen formiddag og hjælper med at få hele huset rengjort (hun tilbød det selv, så det skal hun da have lov til), og derudover skal vi have ordnet en helveds masse til lørdag og så kommer min svigerfar også herover i morgen.. i morgen aften spiser vi så allesammen herude (både mine forældre, min bror, min svigerfar og os) og så skal teltet pyntes i morgen aften, så er jeg fri for det lørdag.. for der skal der nok blive mere end rigeligt at se til... 

Ved ikke lige, hvor meget - hvis overhovedet - jeg får blogget i weekenden... men ellers må I have en rigtig god weekend allesammen :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...