søndag den 2. august 2015

En lille update

Ved godt at jeg virkelig ikke har blogget meget denne uge... men der har været gang i så meget med det sidste, der lige skal styr på inden næste weekends fest, så bloggen er blevet lidt nedprioriteret.. har også været rigtig træt og svimmel, så en del af tiden er tilbragt enten i sengen eller på sofaen... men i dag har jeg været tidligt oppe (vågnede kl. 6:50), så da jeg havde fået ordnet lidt praktisk, blev der jo  lige tid til at blogge også :) 

Mine forældre kommer herud senere i dag.. de mente vi lige så godt kunne fejre fars fødselsdag herude i dag, så det blev det så til :) 

Jeg skulle så bage boller og min mor kommer med lagkage :) jamen det er jo så hyggeligt... 

Synes det er vildt, det allerede er på lørdag vi skal holde fødselsdag.. kan slet ikke forstå, hvor tiden er blevet af... glæder mig til selve festen, men egentlig også til den er overstået, så jeg kan få mit hjem igen... der står kasser i massevis ovenpå med en masse, der skal bruges til festen og sange osv. rundt i huset... 

Men sådan er det jo at holde fest - og især når man vælger at gøre det herhjemme :) Teltet bliver stillet op enten onsdag eller fredag, så det er lækkert nok... af hensyn til fars nysgerrighed kan vi dog først pynte op inde i teltet fredag aften, når vi er sikre på, at han ikke kommer ud og kigger :) Men bordene kan vi jo sagtens dække inden... 

Nå, kunne være  jeg skulle gå ud og dække bord og kalde på min kære mand, så vi kan få lidt morgenmad :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...