mandag den 17. august 2015

Et par dage på langs

Har ikke rigtig blogget så meget den forgangne uge.. lysten har såmænd været der, men har haft kraftige smerter i både hoved og nakke, så har simpelthen ikke kunne holde til at sidde ved computeren... 

I fredags var jeg til begravelse ved fars moster.. hun var den sidste tilbage i rækken over farmors søskende, og døde 85 år gammel... 

Fredag aften skulle vi så til fødselsdag her i Vamdrup ved min venindes mand... vi skulle være derhenne kl. 17:30 og da vi havde spist, gik vi alle i samlet trop ned i byen, hvor der var Crazy Hours... det var nu meget hyggeligt, og hvor var der mange mennesker... 

Vi gik så hjem til min veninde igen ved 21 tiden, hvor vi skulle hjem og have kaffe og kage.. vi var så herhjemme igen ved 22:15 tiden.. der kunne jeg godt mærke jeg havde haft en hård dag... 

I lørdags og i går tilbragte jeg det meste af dagen på sofaen, hvor jeg lå og så NFL preseason... det er god tidsfordriv.. og eftersom jeg streamede det via nettet, så kunne jeg jo "spole" tilbage, hvis jeg missede noget hvis jeg evt faldt i søvn.. 

I dag har Bent og jeg været ude og gå en lang tur... lige de her dage, kæmper jeg en hård kamp for at komme ud og gå hver dag.. jeg har så sindssygt ondt, og smertestillende piller tager ikke smerterne, så det er lidt noget øv... har en tid ved lægen om 14 dage, men det er satme længe at skulle gå og vente endnu... men nu må vi se.. hvis ikke det bliver bedre, så må jeg jo møde op nede ved lægen en morgen mellem 8 og 8:30, hvor de har åben konsultation... 

Nå, tror jeg vil se om jeg kan få støvsuget inden sofaen kalder igen... håber I har en god mandag :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...