tirsdag den 4. august 2015

Tålmodighed er en dyd

I lørdags fortalte Bent mig, at han har bestilt en lille ting til mig, som tak for det store arbejde jeg har gjort med at arrangere fødselsdag... Han fortalte også, at det er sæson 5 af Pretty Little Liars, han har bestilt til mig... og det brokker jeg mig bestemt ikke over... det er simpelthen GUDE-serien... 

Den er afsendt i går, så jeg modtager den i løbet af ugen... så min tålmodighed er lidt på en prøve, kan jeg godt sige jer.. jeg GLÆDER mig til at modtage den.. vidste godt den skulle udkomme på DVD engang i juli, men havde planer om at ønske mig den til jul... men Bent mente altså, at jeg skulle have den inden... 

Jeg har de seneste dage siddet og lavet en del kort... både en del almindelig kort og en del julekort... Lige pludselig går tiden, og med mit hoved, så er det med at udnytte de gode dage, når de er der.. eller måske nok nærmere udnytte de gode timer... 

Har også shoppet en del på ebay den seneste uges tid... vi vil i år lave en julekalender til hundene, hvor de hver får en lille gave hver dag... og for at det ikke skal være godbidder hele tiden, kigger jeg godt på ebay... og jeg har da allerede fået købt 3 gaver til dem hver derinde... så dem venter vi også på...

I går eftermiddags var vi en tur nede ved vores udlejere og hente træ og hygge lidt.. det er altså ikke hver dag, man hører om lejer/udlejer forhold, der er så godt, som det vi har med Sanne og Allan... Det er simpelthen guld :) Vi hygger os altid sammen med dem,  og de er da også inviteret med til fødselsdagen på lørdag... 

Har en idé om, at jeg næste uge vil til og så småt kigge lidt på julen her på bloggen... ved ikke helt endnu, hvad jeg vil lave til jul.. om jeg vil lave en december challenge eller om jeg laver en anden form for julekalender... men tror i hvert fald snart jeg vil til og i gang med at kigge lidt på det... 


2 kommentarer:

  1. Altså vi skal jo i hvertfald lave adventskalenderen ikke.. ha ha <3
    Men det er da lidt for tidligt med jule tanker. :D

    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Jo, regnede da bestemt også med at vi skal have adventskalender igen i år :) Jeg er i hvert fald med :)

      Jeg ved godt det er tidligt med juletanker, men er bare nødt til at kigge lidt på det, når hovedet tillader det :)

      Knus <3

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...