mandag den 3. august 2015

Far blev fejret

Vi havde en rigtig hyggelig dag i går, og far blev fejret...


Han ville gerne have en stille og rolig fødselsdag med mor, min bror, hundene, Bent og mig... så det fik han....

De kom herud i går eftermiddags, hvor jeg havde bagt boller og min mor havde lavet lagkage. 

Min bror, Bent og jeg spillede så Petanque ude i haven, mens far så fodbold og mor sad ude på terrassen og hæklede...

Det endte så med at min mor alligevel hellere ville være med til at spille sammen med os.. vores græsplæne er herresjov at spille på, fordi den er ujævn og har et par huller indimellem, så man kan aldrig vide med 100% sikkerhed, hvor boldene ryger hen :) 

Vi havde så tændt op i grillen (naturligvis efter fars ønske) og grillede nogle kartofler og 2 slags spareribs. Det smagte rigtig godt og vi sad længe og spiste, fordi vi bare nød maden...

Til dessert fik vi jordbær - det er altid en hitter :)

De kørte hjem ved 21:30 i går aftes, og der kunne jeg også godt mærke jeg havde været oppe siden kl. 6:38 i går morges :) Men fejret, det blev han :)

Og så glæder vi os til at overraske ham på lørdag :)













Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...