fredag den 28. august 2015

Weekend forude

Så er det fredag, og weekenden venter forude... 

Bent er i Kolding og træne i dag, så det er ensbetydende med Mette-tid hele formiddagen :) Så den står på Gilmore Girls :) 

Har været ved bageren efter et rundstykke og efter jeg havde spist, fik jeg lige svunget støvsugeren... det er mange gange lettere at få ordnet mange af de huslige ting, når Bent er væk.. altså misforstå mig ikke, jeg nyder når han hjælper, men det er lige så rart at gå og ordne det i mit eget tempo :) 

Glæder mig til der går penge ind på kontoen på mandag... det har været en lidt hård måned pga fødselsdagen, men det var det værd :) Og vi har da ikke måtte sulte eller noget, så vi har da klaret os ganske fint - økonomien til trods... 

Tror jeg har ligget forkert i nat..  har så afsindigt ondt i min skulder i dag, så kan knap nok løfte armen... møghamrende belastende, men det skal nok få over på et eller andet tidspunkt... 

Har været lidt i gang med en julegave til mine forældre... det er en gave, som kræver lidt tid - et fotoalbum med en masse billeder fra årets løb (de fik en sidste år til jul med billeder frem til december 2014, så denne her starter juleaften sidste år)... jeg printer selv alle billeder ud og skriver tekst til, så det er et større arbejde.. men jeg hygger mig med det, og så har jeg jo også noget at få dagene til at gå med :)

Har nu også det meste af ugen overvejet at gå i gang med at lave julekort, men det er indtil videre kun blevet ved tanken... der er indimellem langt fra tanke til handling :) men nu er det snart 1. september, så mon ikke jeg snart bliver nødt til at overgive mig :) 
 

1 kommentar:

  1. Jeg har også lettere ved både at gøre rent og slappe 120% procent af når jeg er helt alene.
    Søren ved godt at jeg holder fridag om mandag.. og han ved også at hvis der skal gøres rent en weekenden, så skal han enten hjælpe til eller ud af hytte.. ha ha.. :D Ofte gør jeg dog rent i løbet af hverdagene, det er bare lettere.. Har dog perioder hvor jeg er nød til at ha ham til at hjælpe..

    Håber du får en dejlig weekend søde <3

    Knus <3

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...