fredag den 21. august 2015

En uge med blandede følelser

Det har været en meget blandet uge indtil videre.. har haft det elendigt de fleste af dagene, og jeg har virkelig ikke fået lavet ret meget herhjemme... 

I går formiddags havde jeg så besøg af Sanne, vores udlejers kone... hun ville ud og snakke med mig og drikke kaffe med mig (det er noget vi begge savner ved at vi ikke bor overfor hinanden længere)... men vi fik da lige vendt verdenssituationen, og hun rådede mig til at snakke med lægen om evt. at komme på smerteklinik for at finde en løsning på alle de her smerter, som jeg går med dagligt.. 

Hun kom så også lige med et tilbud, som vi virkelig vil have svært ved at sige nej til... vil ikke komme nærmere ind på endnu, hvad det var for et tilbud, men skal nok fortælle mere om det, hvis det bliver aktuelt... 

I dag har jeg tilbragt det meste af dagen på sofaen... har haft det elendigt, og her til aften fik jeg lige pludselig de mest sindssyge mavesmerter, og jeg kunne virkelig ikke en gang holde mig oprejst... det er dog blevet en anelse bedre nu, men indimellem giver det et helt jag hele vejen op gennem underlivet og op i maven.. det er satme ikke sjovt... Har en fornemmelse af at det er ægløsningssmerter, men de plejer ALDRIG at gøre SÅ ondt...  

Tror bare jeg vil  putte mig under dynen... i morgen kommer mine forældre og min bror herud og spiser aftensmad, så der skal  lige handles lidt ind inden :) 

2 kommentarer:

  1. Håber fandme de smerter snart stopper :( sender lige god vind din vej!

    Og lyder dejligt i lige fik vendt verdenssituationen :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak :) Synes virkelig også snart jeg har nok at slås med, så der ikke behøver komme mere på... :)

      Ja, der er altid så meget at snakke om, da vi boede overfor hinanden fik vi snakket hver dag, men det gør vi jo ikke nu, så i stedet for at snakke over en kop kaffe, snakker vi over en kande kaffe eller 2 :)

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...