onsdag den 19. august 2015

En tidlig morgenstund

...eller ja, det er jo nok ikke så tidlig længere... men jeg vågnede i hvert fald tidligt i morges... allerede kl. 6:15, men lagde mig dog ret hurtigt om på siden og sov videre... lige i dag var humøret slet ikke til at stå tidligt op... 

Stod så op for en lille halv times tid siden... det vil sige ved 9 tiden... manden og hundene sover stadig, så jeg har spist morgenmad og fået min morgenkaffe, og nu vil jeg sidde lidt og slappe af... gik en god lang tur med hundene i går aftes - det havde både de og jeg godt af :) følte jeg kunne overskue det, og så længe jeg har min telefon med, når jeg går, så kan jeg altid få fat i Bent, hvis der sker noget..

Jeg er begyndt at glæde mig rigtig meget til jul.. glæder mig til at bage, til at hygge og til at pynte op... har de sidste par uger shoppet julegaver og kalendergaver på Ebay... I år skal vi købe gaver til ikke mindre end 4 pakkekalendere - til Bent, til min bror og så en til begge hunde :) Så der er nok at gå i krig med... er heldigvis godt i gang, så skal nok nå det inden vi når december... 

Vores venindes datter Josephine på snart 3, er helt vild med tegnefilmen Frost (som så mange andre piger på den alder), og eftersom man på Ebay kan få en masse godter, som man ikke kan købe herhjemme, så har vi naturligvis fundet julegave/julegaver til hende derinde.. Storebroren er helt vild med Lego, så han er skam nem nok at købe til :) Ja, når man ikke selv har nogen børn at forkæle, er det godt, at nogle af de bedste veninder har :) 

Sidder og overvejer, om jeg skulle få gjort rent i dag, eller om jeg skal vente... burde egentlig gøre det i dag... i morgen får jeg nok ikke tid, der kommer min veninde Sanne nemlig ved 9 tiden og hygger (det er vores udlejers kone), og i  morgen middag skal jeg lige hurtigt til en samtale. Så i morgen eftermiddag er der nok ikke det vilde overskud...

På mandag skal Bent starte med at træne igen efter en lang sommerferie... han glæder sig til at komme i gang igen, og jeg glæder mig også lidt til at få mine hyggeformiddage igen... ikke at jeg ikke har nydt at have ham hjemme den seneste måned, hvor jeg virkelig har haft det dårligt, men kan mærke på ham, at han er begyndt at blive rastløs... 

Synes lige jeg vil vise jer, hvordan jeg egentlig havde pyntet op til fars og Bents 100 års fødselsdag forrrige weeked :) 
Havde printet billeder ud, lamineret dem og hængt dem rundt i teltet.

Lidt flere billeder.

Billeder.
Vi havde 3 borde med lilla løber.

Og 3 borde med blå

De fik en masse gode gaver begge 2 :)
  


 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...