torsdag den 4. december 2014

Jule Blog Challenge 4. december


Jeg har rigtig mange gode juleminder, og det er svært for mig at udvælge et specifikt juleminde, som er mit ABSOLUTTE yndllings... 

Men kan da fortælle lidt om et par stykker...

Jeg husker en jul, hvor jeg var omkring 6-7 år... Jeg fik det år et barbiehus af mine forældre... Det havde været det helt store ønske det år, og så fik jeg forskellige møbler til huset af forskellige andre... Det er en af de juleaftener jeg husker allerbedst.... 

Et andet godt juleminde jeg har er fra 2007, hvor jeg havde lært Bent at kende... vi startede jo "bare" som venner, og 2. juledag 2007 besluttede vi os så for at fortælle at vi var sammen... der var han fri af tidligere forhold, og vi ville ikke længere skjule vores forhold for nogen :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...