onsdag den 31. december 2014

GODT NYTÅR

Kære læsere... 

Så er årets sidste dag kommet.... i morgen tager vi hul på et nyt år - i mit og andres tilfælde et helt nyt kapitel i livet. 

I år til nytår kan jeg sige, at jeg i det nye år ikke vil lade fortidens spøgelser spolere mit liv. 2015 skal være vores (mit og Bents - og alle andres, som kunne bruge der virkelig sker noget positivt) år... 

Jeg vil sige en stor tak til jer, fordi I læser med her på min lille side.. tak fordi I følger med i mit liv... mange af jer, har jeg aldrig mødt IRL, men det at I læser med og kommenterer på mine indlæg, det betyder så uendeligt meget for mig.. 

Jeg håber I får en god aften i aften, hvad enten I skal tilbringe den med familie, venner, kæresten eller måske endda sidde alene... 

I januar skal jeg deltage i Maries Januar BlogChallenge... og jeg glæder jer til at vise mit år 2014 i billeder... Indtil da er der bare tilbage at sige:

Rigtig godt nytår - og pas nu på jer selv  i aften. 
Vi ses i Blogland igen i 2015.

Kærlig hilsen 
Mette


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...