mandag den 1. december 2014

Kære farmor.

Kære farmor.

I dag er det 20 år siden du forlod os efter lang tids sygdom... Man siger tiden læger alle sår, men de 20 år har ikke ændret mit savn til dig... jeg savner dig stadig lige så meget, som jeg gjorde dagene efter du havde lukket dine øjne for sidste gang..

Da jeg første gang hørte, at du aldrig kom hjem fra sygehuset, troede jeg ikke på det - ville ikke tro på det... for selvfølgelig skulle du hjem og fejre jul med os andre... Men desværre gik mit ønske ikke i opfyldelse, du kom aldrig hjem - du forlod os ikke engang en uge senere.

Du oplevede ikke nogen af os børnebørn blive voksne.. Du oplevede ikke nogen af os blive studenter, eller blive udlært. Du oplevede ikke mig blive gift eller Bente få børn....

Men farmor, jeg vil bare sige - vi har alle klaret os godt, uanset hvad vi end har oplevet både af medgang og modgang.

Jeg tror og håber at vi mødes på den anden side engang... Hils farfar og faster og ønsk dem glædelig jul...

I vil altid være savnet, og jeg elsker jer.




4 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tak, hvor er du sød <3 sad selv med tårer i øjnene da jeg skrev det. Lige præcis dette savn, mindsker tiden ikke.

      Slet
    2. Nej det forstår jeg godt! Jeg elsker julen, men jeg bliver nu også altid trist, da jeg virkelig mangler min far ved denne tid :( <3

      Slet
    3. Det er der jo ikke noget at sige til, man mangler dem især ved højtiderne.

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...