onsdag den 10. december 2014

Jule Blog Challenge 10. december


  1. Min farmor døde 1. december 1994, så jeg skal helst have ordnet så meget som muligt inden den dag, da det stadig er lidt en "mindedag" for mig. 
  2. Jeg elsker julekalendere i TV. 
  3. Jeg har rigtig meget julepynt, en del af det er noget, jeg har arvet. Det betyder meget for mig. 
  4. Jeg er meget traditionbunden når det kommer til jul. 
  5. Jeg kunne sagtens begynde at pynte op i oktober ligesom butikkerne.
  6. Jeg vinder sjældent mandelgaven juleaften - har ikke fået den i minimum 10 år. 
  7. Jeg vil helst gerne anskaffe mig minimum 1 nyt stykke julepynt hvert år (med nyt mener jeg at det er underordnet om det kommer fra en genbrug eller om det er noget nyt nyt).
  8. Synes julen er den hyggeligste tid på året.
  9. Elsker alle de levende lys man kan have tændt i december. 
  10. Jeg er stor fan af julekort.


2 kommentarer:

  1. Ej hvor nogle sjove facts. På nær den med din Mormor, det gør mig ondt :(
    Men jeg kan godt genkende mig selv i mange af dem!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er sjovt som man af og til kan genkende så meget af sig selv i de facts andre skriver om sig selv :)

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...