lørdag den 27. december 2014

Jule Blog Challenge 27. december

Top 10 over december minder fra i år:

1: Var d. 6. December i år med Bent på endagstur i København, hvor vi bl.a så Jul i Tivoli.
2: Har i år haft den mest afslappende juleaften i mange år.
3: I går d. 26. var det 7 år siden Bent og jeg fandt sammen første gang.
4: Roen indfandt sig i denne måned, da sagen om Jessica blev afsluttet.
5: På trods af julegodter osv har jeg tabt mig i december.
6: Jeg har igen i år været en del af  Jeanettes Blogger Advent, og har fået de dejligste gaver.
7: I år har vi for en gangs skyld haft en jul, hvor vi ikke har været omgivet af flytterod.
8: Har nydt at være omgivet af folk, som jeg ved holder af mig.
9: Var til en fantastisk julekoncert med Stig Rossen og Maria Lucia... sikke fantastiske stemmer.
10: Glæder mig til nytårsaften :-)

2 kommentarer:

  1. Det lyder som nogle fantastiske minder :)

    Jeg har selv været til en julekoncert med Stig Rossen, og kan kun give dig ret i de ting du skriver om dem. Da jeg læste din oplevelse med den, fik jeg helt lyst til at gøre det til at opleve det igen.

    Jeg håber at du får nydt de sidste dage af December og at du får en god nytårs aften :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak og i lige måde :)

      Vi er til julekoncert med ham hvert år, og får på den måde også hørt mange forskellige gæstesolister. Men at høre Maria Lucia i år var helt fantastisk.

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...