tirsdag den 30. december 2014

Jule Blog Challenge 30. december


Så er det i morgen det er årets sidste dag.. og nytåret skal dermed fejres verden over... 

Vi skal i år fejre nytår herhjemme med min mor og min bror... min far skal på arbejde, så han kommer med herud og spiser og hygger lidt, og så kører han på arbejde... 

Men vi er jo så traditionelle herhjemme, så menuen står på: 
  • Hamburgerryg
  • Kogeflæsk
  • Kålpølser
  • Grønlangkål 
  • Brune Kartofler
  • Og citronfromage til dessert
Vores julemad og vores nytårsmad er der INGEN der skal komme og prøve at ændre på... :)

Fyrværkeri har vi ikke købt det vilde af... jeg var så heldig at vinde et luftbombesortiment inde på FB, så vi har fået lidt gratis fyrværkeri, og det brokker jeg mig ikke over... lidt heldig har man lov til at være indimellem :)

Vi har så købt lidt chips og så har vi min lillebrors mandelgave, som vi kan hygge os med i morgen aften... 

Kl. 24 skal vi så have Verdi (vi er ikke de store champagnedrikkere) og så har vi købt nogle kransekagestykker som vi skal have til :) 

Når vi så har været ude og kigge på fyrværkeri og ønske naboer og andre forbipasserende Godt Nytår, så skal vi ind og have rejemadder (det er også en tradition) :) 

Sådan kommer min aften til at foregå - ikke det vildeste, men det er hygge i min verden... og det er jo hovedsagen.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...