tirsdag den 23. december 2014

23. december

Så er det dagen før dagen... det er lille juleaften og i morgen kulminerer ugers stress, hygge osv i en forhåbentlig for alle, hyggelig aften... 

Her i huset er vi så langt som vi nu kan komme... gaverne er købt og pakket ind, maden er købt og næsten klar til at skulle laves.. 

Juletræet er købt og pyntet... med andre ord, vi er klar til at det bliver juleaften... 

Er I alle klar, eller er der lige en lille ting, som mangler at blive købt? Heldigvis kan det jo nåes endnu... 

Jeg må ærlig talt indrømme, at jeg glæder mig rigtig meget til i morgen... glæder mig til at skulle hygge med nogle af dem, som står mig allernærmest... Jeg skal nyde en jul, hvor Jessicas humør ikke skal overskygge vores aften... 

Tror dagen i dag skal bruges på hygge og de sidste små forberedelser, og så skal vi jo også ud og gå nogle ture forhåbentlig, så vi er helt fit for fight til julemaden i morgen... 

Glædelig Lillejuleaften til alle mine læsere :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...