onsdag den 10. december 2014

Har lidt ondt af mig selv

I dag var jeg ved lægen for at få fjernet et modermærke... det sad på højre skulder, og har irriteret mig i lang tid (faktisk flere år), men har ikke fået taget mig sammen til at få det fjernet før nu...

Men nu er det altså væk... det tog ikke specielt lang tid, men skulle lige blive liggende lidt, fordi det blødte og jeg fik det dårligt... blev syet med 2 sting, som jeg skal have fjernet fredag i næste uge... er stadig lidt øm, men det er intet imod hvor meget det klør under plasteret...

Min svigerfar har været på besøg fra i går, og så tog han toget hjem for ca halvanden times tid siden... det er altid hyggeligt når han er herovre... det er jo ikke så tit vi ser ham, men det er jo heller ikke nemt når han bor på sjælland...

Nå, jeg vil se om jeg kan lokke manden til at skifte plaster inden der kommer Champions League fodbold...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...