mandag den 22. december 2014

Jule Blog Challenge 22. december


Nu, hvor vi nærmer os meget hastigt, glæder jeg mig rigtig meget til i overmorgen, hvor vi skal fejre jul... jeg glæder mig til at hygge med familien... og jeg glæder mig til at kunne give folk de gaver, som vi har købt til dem... Jeg glæder mig især til at give Bent og min bror deres gaver, som er kommet hjem fra USA... 

Men derudover, så glæder jeg mig rigtig meget til at komme ind i det nye år... glæder mig til at starte på en frisk når den retssag med Jessica og den ko, der kalder sig hendes mor, er overstået... Kan godt mærke det virkelig et en sag, der tager kræfter.... og den tager mange kræfter endda... så det bliver skønt når den er ude af verden... det er i bund og grund underordnet hvad udfaldet bliver, men jeg lader ikke en kvinde, som er lystløgner, ødelægge mit ægteskab og mit liv.... der sætter jeg godt nok grænsen. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...