fredag den 5. december 2014

5. december

Tid til lidt julemusik...


Den første julesang, jeg har valgt at dele med jer, er Miss you most (at Christmas Time) med Mariah Carey. Jeg hørte den første gang i 2007, samme år som jeg lærte Bent at kende, og selv om vi ikke officielt begyndte at komme sammen før mellem jul og nytår det år, så vidste vi allerede fra starten af december at det gik den vej... Derfor syntes jeg allerede dengang at den sang passede perfekt på min situation, så det år hørte jeg denne sang et utal af gange. 


Den anden sang jeg vil dele med jer er My only wish (This year) med Britney Spears... Fra jeg hørte denne sang første gang, har det været en af mine yndlingssange... Ikke så meget fordi det er med Britney Spears, men fordi selve sangen fanger mig. 

 






Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...