tirsdag den 23. december 2014

Juleaften kom bare an...

I skrivende stund er vi så klar som vi overhovedet kan blive... kartoflerne til brune kartofler er pillet og står i værkstedet, stegen er ridset og i stegepose, anden er næsten klar til at komme i ovnen, rødkålen og de hvide kartofler skal bare sættes over i morgen, risengrøden til ris a la manden er klaret, bordet er dækket.... gaverne er under træet og der er gjort klar til overnattende gæster i morgen... og hele huset er julerengjort...

Så jo jo, vi er sørme klar :)

I går var vi henne og bytte gaver og julehygge med min veninde, hendes mand og deres skønne unger... det var super hyggeligt :)

I går aftes besluttede vi os så for at vi ville gå hen og ønske min mors moster og onkel glædelig jul... det er en tradition, og de bliver så glade for vores besøg... og det er altid så hyggeligt at være henne ved dem.. nu tror i så måske at det er i julen vi gør lidt for familiens ældre... men nej nej, vi er henne ved dem flere gange om året - både sommer og vinter... og de var også med til vores bryllup...

Sidder og overvejer om jeg skulle hoppe i bad inden jeg går i seng... men det er kun blevet ved tanken indtil videre...

I morgen kommer en anden veninde, hendes mand og deres piger og bytter julegaver, så der bliver run på hele dagen i morgen, men det skal nu nok gå alt sammen... det er jo kun jul en gang i året, og tror faktisk jeg i år slipper helt for julestress :)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...