tirsdag den 16. december 2014

16. december


Er der noget, som man straks lægger mærke til i vores julepynt, så er det mange af de hjemmesyede klokkestrenge osv. som vi har.

Jeg vil ikke vise dem alle, men her får i noget af det at se. 

Denne klokkestreng har jeg arvet fra min farmor. Hun syede dengang hun var en lille pige, så den er efterhånden rigtig gammel. Uanset hvor lidt eller hvor meget plads, jeg har haft til mit julepynt, så har jeg altid fundet en plads til denne her.


Vægbilledet med en julekrans har min mor og jeg syet i fællesskab. Mønsteret er et vi havde i en bog med motiver, man kunne lave perler af, og vi mente så at det kunne vi da sagtens overføre til stof. 

Dette billede syede jeg selv for et par år siden. 

Denne klokkestreng syede jeg for 3 år siden ca. Jeg var pænt stolt af den, da jeg blev færdig med den.

Denne klokkestreng har jeg også selv syet. Jeg er ved at sy en  magen til, til min mor, men jeg er ikke kommet så langt med den endnu. Men måske den når at blive færdig inden julen næste år. 

Dette lille billede har min mor syet. 

Disse små billeder har min mor og jeg syet. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...