lørdag den 20. december 2014

Jule Blog Challenge 20. december


Puha, hvad mangler jeg.... det er december, så selvfølgelig mangler jeg penge (hvem gør ikke det med alle de julegaver man render og køber) :)

Men derudover mangler jeg faktisk kun et par småting, før vi er klar til at holde juleaften :) og da også nytår for den sags skyld... vi er ret godt med med begge dele, så det er jo bare skønt... Og med småting mener jeg virkelig småting... vi mangler æbler til anden og fløde til ris a la manden, og så tror jeg faktisk det var det hele vi mangler til jul... 

Alle gaver er købt, mandelgaven ligger klar, pakkespilsgaverne ligger også pakket ind, så det er virkelig ikke meget jeg kan lave mere inden vi begynder på noget af maden :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...