onsdag den 10. december 2014

10. december

Til dagens indlæg har jeg været en tur på google og kigge lidt :) Jeg har nemlig valgt at vise jer lidt billeder af forskellige juleudsmykninger... nogle af dem viser lidt for meget jul efter min smag (tænk at JEG skulle sige det), men det har da måske alligevel hygge på hver sin måde... 










Jeg er personligt ikke til ALT for meget farvet lys i min udsmykning... der må gerne være lys, og der må gerne være masser af lys, men ikke alt det, der blinker i diverse farver... det bryder jeg mig ikke så meget om.. Selvfølgelig, skal de, som synes det er fedt, da have lov til at fortsætte deres pyntning, men jeg gør det bare ikke :) Det er lidt for moderne til mit julestil :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...