tirsdag den 30. december 2014

Årets næstsidste dag

I dag er det næstsidste dag i 2014... et år, der er gået ufatteligt hurtigt, og hvor vi har oplevet utrolig mange op- og nedture...

Jeg kom i dag til at tænke på, at vi for et år siden var ved at flytte ind og 100% indrette vores hjem, det hjem, der skulle rumme vores lille familie... i dag har Bent og jeg dækket op til en nytårsaften i vores hjem... en nytårsaften uden Jessica.... og jeg har nydt det...

Jeg har nydt det sidste halve års tid... og jeg er i dag nået til det punkt, hvor jeg kan sige jeg savner ikke Jessica, og jeg vil aldrig turde lukke hende ind i mit liv igen.. så stærk er jeg trods alt blevet...  jeg er udmærket klar over, at mange vil sige: "jamen hun er jo kun et barn... hun har det ikke nemt" osv... Men helt ærligt, så er jeg ligeglad... hun ved sq udmærket, hvad det er for noget lort hun render og laver, og hun skal ikke ødelægge mit liv mere end hun allerede har været ved at gøre!!!

I en alder af 32 (snart 33) må det være på tide, at jeg begynder nyde livet 100%.. det er vist ikke for meget at ønske...

Men når det så er sagt, så glæder jeg mig til et nyt år begynder... jeg starter ganske vist året på penicillin, men sådan er det... Havde vagtlægen ude i går, da min feber efter næsten 5 dage stadig ikke ville falde... vagtlægen ordinerede penicillin uden at tøve, da han mærkede, hvor varm jeg var over hele kroppen, så jeg ved hvad jeg skal indtage de næste 10 dage... så er det da heldigt, jeg ikke havde planlagt at drikke noget særligt i morgen... dog skal jeg altså have et glas Verdi kl. 24 - det er der ingen, der får lov til at tage fra mig :)

Har i dag fået pakket et par kasser julepynt væk, for at gøre plads til lidt nytårspynt... nu når vi skal være hjemme, så må der godt gøres lidt ud af det...

Men der er stadig meget julepynt oppe herhjemme... men det får lov til at blive oppe indtil weekenden, før kommer det ikke ned... vores juletræ står også stadig i stuen... Normalt har vi julepynten oppe indtil Hellig Tre Kongersdag, men i år kommer det ned lidt før :) det gør nok heller ikke noget...

Nå, vil have lavet citronfromagen og stillet den ud i værkstedet :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...