tirsdag den 9. december 2014

Jule Blog Challenge 9. december


Uha, hvilken gave skal man ikke give mig... den var lidt sværere... jeg får ofte at vide at jeg er nem at købe gave til... Det er yderst sjældent, jeg får noget jeg skal have byttet... Tror der er 15 år siden jeg sidst har byttet en gave, og det var endda kun, fordi der var en fejl i de bukser jeg fik, at de blev byttet...

Men hvis jeg absolut skal vælge et eller andet, så må det være.... hmm... cd'er eller dvd'er med tysk schlagermusik.... det er ikke lige mig... altså der er da nogle enkelte kunstnere, som jeg hellere end gerne hører men sådan noget som Hansi Hinterseer, det er bare absolut no-go for mig...

Derudover er jeg heller ikke den store fan af gavekort til forskellige oplevelser, som jeg aldrig tidligere har snakket om jeg gerne ville prøve... Jeg har intet imod, hvis det er noget jeg har ønsket mig, men de der totalt uventede/uønskede ting, dem gider jeg ikke... 

Jeg ville nok heller ikke blive jordens lykkeligste, hvis nogen skulle have den vanvittige idé at forære mig en kat, mus eller rotte... Det er bandlyst herhjemme!!!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...