tirsdag den 16. december 2014

Så kommer der ro på

Som I ved, så har det seneste halve års tid gået med en kamp om at prøve at hjælpe Jessica, selv efter hun tog røven på os...

I starten af december var vi til møde ved advokat, og nu er der så kommet en afslutning på det hele... og det endda uden vi skulle igennem en latterlig retssag og sidde og glo på både Jessica og hendes mor og lytte til flere af deres latterlige løgne (de er begge lystløgnere)...

Men nu er Jessica ude af vores liv, og med alt det hun har budt os, så kan jeg kun sige hun tilhører fortiden og IKKE fremtiden... vil ikke lukke hende ind i mit liv igen... det tør jeg simpelthen ikke... Hun har ødelagt alt for meget for os, så nu skal vi bare have ro på og videre med VORES liv... og jeg skal ærligt indrømme at jeg fortryder noget så grusomt, at jeg har kæmpet så meget for den pige... fortryder at jeg ar brugt så lang tid på at prøve at hjælpe hende, når hun så bare pisser på mig på den måde... Men er glad for at hende og hendes håbløse livsstil og holdning til tingene nu ikke længere er mit problem, men hendes mors - kvinden, der så sent som i maj ikke længere ville kalde jessica sin datter fordi hun ikke magtede hende, men som nu aldrig har villet gøre andet end at hjælpe hende... ja ja, så siger vi det...

Men bortset fra det, så fik vi i weekenden købt juletræ, og det har så stået på fod med vand ved ude på terrassen de sidste par dage... og i dag tog vi det så ind i stuen.. nu skal det så bare pyntes en af dagene... ved ikke om det bliver i morgen eller om det først bliver torsdag, men det er jo også underordnet, så længe det bliver gjort :) og nu kan det så lige få lov til at falde ordentligt på plads :)

Efter alt det med Jessica er afsluttet, så glæder jeg mig endnu mere til juleaften... til en stille og rolig aften, hvor vi bare skal hygge...

Og på mange måder markerer julen og nytåret i år en ny start for Bent og jeg... en start på vores nye liv med vores 2 dejlige vovser...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...