søndag den 30. november 2014

Adventsgaver fra manden min

I år har jeg for første gang fået adventsgaver fra min bedre halvdel... 

I morges lå der gaver i begge vores julesokker... og det er da lidt hyggeligt synes jeg :)




Og i min gave var der to par rigtig dejlige julesokker... Bent ved, hvor meget jeg elsker sådan nogle, så det var skønt at få nogen, især fordi jeg ikke har ret mange tilbage... de gamle hyggesokker var ved at være så slidte, at der var kommet huller i, så de er røget ud lidt af gangen...

2 kommentarer:

  1. Lækkert, sådan en par kunne jeg godt bruge i dag.. :D
    Hvad fik han???

    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kan love dig for jeg også nok skal få god gavn af dem :)

      Han fik 2 juleskrabelodder, men han vandt dog ingenting...

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...