torsdag den 27. november 2014

Snart december

Der er nu ikke mange dage tilbage af november måned... synes seriøst det er skræmmende, så hurtigt tiden er gået de sidste par måneder...

Jeg føler virkelig at oktober og november er fløjet af sted... altså, vi har da nået en masse, og har haft en masse ting vi skulle, men alligevel... Min hjerne kan ikke rigtig indstille sig på at det "allerede er december"...

Og jeg kan heller ikke helt forstå, at det allerede er næste uge Bent og jeg skal til København... da vi begyndte at snakke om det var der 6 uger, og nu er det snart, vi skal derover... Jeg glæder mig rigtig meget... Håber bare vi slipper for at rende ind i Jessica eller noget af hendes latterlige familie og omgangskreds (ja, det er jeg i min fulde ret til at sige - i ved ikke hvad der ligger til grund for det).... Vi skal have en rigtig hyggedag, og den skal de ikke have lov til at ødelægge...

Har købt kalendergaver til Bent i år.. har ikke købt til hver dag, men han får i hvert fald hver anden dag... dog kan jeg ikke rigtig beslutte mig for, om jeg vil købe de sidste 9, som jeg mangler og så give ham gaver hver dag... Har da heldigvis et par dage endnu til at beslutte mig for, hvad jeg gør :)

Jeg har fået købt alle julegaver til ham, men har overvejet om jeg skal bestille nogle magneter med billeder af mig og hundene... og så give ham det som en lille ekstra gave... han snakkede selv om en dag, at han gerne ville have nogle til at hænge på køleskabet... så jeg kunne jo sagtens vælge at give ham den lille ekstra gave :) men nu må vi se :)

I morgen skal vi en tur til Tyskland og have fyldt de forskellige depoter op til jul... der skal jo lige købes lidt, når vi nu skal stå for både julen og nytåret i år :) Ikke at det gør mig noget, for det gør det bestemt ikke.... tværtimod... Jeg glæder mig til at åbne dørene for vores jul i år.... det bliver jo ikke meget anderledes, end hvad vi er vant til hjemme fra mine forældre... men det bliver hyggeligt :) det er der ingen tvivl om... Vi mangler heldigvis ikke at få styr på særlig meget hverken angående jul eller nytår, så det er skønt nok... Nytåret bliver ikke noget vildt, bare lidt hygge... Jeg gider ikke alt det med at drikke mig fuld nytårsaften, jeg er mere til en stille og rolig hyggelig aften... vi har jo trods alt også hundene at tænke på, og de er altså vigtigere end at skulle ud og gøre byen usikker til nytår.. Så hellere nyde et eller andet at drikke herhjemme :)

Nå, må hellere få støvsuget.. i morgen bliver der nok ikke rigtig tid til det, så må hellere få det gjort i dag...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...