søndag den 23. november 2014

Er nu helt færdig med julebagningen

I dag har Bent og jeg bagt pebernødder... så en af mine venner på FB havde bagt, så jeg fik selv rigtig meget lyst til pebernødder, så i ABC med mig og købe det sidste vi manglede til at lave dem... og så hjem og i gang...

Så nu sidder vi og ser NFL og guffer pebernødder og popcorn :) jamen er det ikke hyggeligt???



Og nu er der altså bagt 8 forskellige julesmåkager her i huset.. og så bager min mor og min lillebror 2 slags, og så er det rigtig jul :) 

2 kommentarer:

  1. Hvor er i altså seje, jeg overvejer faktisk helt at springe alt det der jule-bag over i år..
    Jeg har på ingen måde godt af det og lysten er der heller ikke rigtig i år.. :D

    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kunne på ingen måde forestille mig at springe det over... og jeg tillader mig at spise lidt godt i julen - og så må jeg bare sørge for en masse gåture :)
      Vi har bagt både til os selv samt til mine forældre, og indtil videre er det blevet til 20 kagedåser (det er ikke alle, der er lige fyldte), så vi har vist nok :)

      Knus

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...