tirsdag den 4. november 2014

Akavede ting jeg gør

Med inspiration fra den inspirationskilde, jeg ofte bruger - nemlig min skønne blog-veninde Jeanette, vil jeg her lave en liste med akavede ting, jeg gør....

Jeanette har lavet et indlæg, som I kan se her.

Her kommer min liste:

  • Jeg lugter altid til ting, når jeg tager dem ud af skabene. Ikke kun madvarer, men også glas, tallerkener og lignende.
  • Jeg vender altid toiletrullen, hvis jeg er nogen steder, og den ikke vender som jeg plejer at vende den herhjemme. 
  • Jeg tjekker vejrudsigten et utal af gange dagen før jeg skal et eller andet, for det kunne jo ske at vejret pludselig ændrede sig. 
  • Jeg snakker tit med  mig selv når jeg går og bager, for så husker jeg bedre opskriften. 
  • Jeg har mere end én gang lagt min mobil i køleskabet, for så at fare rundt og lede efter den, når det går op for mig, at den er væk. 
  • Skruer altid op for musikken, når jeg selv går og synger med, for der er ingen, der skal høre på at jeg synger (selv om manden efterhånden er vant til det). 
  • Jeg har for vane at sige hvad jeg tænker, når jeg fx snakker i telefon. Hvis jeg snakker med min mor, kan jeg godt begynde at remse op, hvad der fx står i avisen eller på den hjemmeside jeg lige sidder og kigger på. 
  • Når jeg skriver breve eller kort, eller blogindlæg for den sags skyld, sidder jeg ofte og siger det højt, jeg skriver (og ja jeg gør det også nu) :)
  • Jeg lugter til mine egne hænder gud ved hvor mange gange om dagen. Selv når de lige har været under vandhanen. 
Det var sådan lige, hvad jeg kunne komme på her og nu :) Måske der kommer en anden liste en anden dag :)

3 kommentarer:

  1. Den der med at lugte til ting har jeg også også selv om det kommer direkte ud af opvaskemaskinen.. Jeg har været enormt smags og lugt forstyrre efter jeg er stoppet med at ryge.. :D

    Sjov leg og fedt at du hoppede med på vognen.. :D

    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har gjort det i mange år... hvis jeg fx skal skrive noget, så lugter jeg til kuglepennen flere gange mens jeg skriver... Totalt skørt :)

      Slet
    2. Vi har jo alle vores små særheder... heldigvis <3

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...