onsdag den 12. november 2014

Et par travle dage

Som jeg nævnte i et af mine tidligere indlæg, har min mormor fået konstateret kræft... hun ligger nu i Odense, og min mor, min bror og jeg var så ovre ved hende igår... Og vi fik en glædelig nyhed af hende... de havde først troet at kræften havde spredt sig til lymferne i maven, men alle prøver og scanningerne havde vist at det IKKE havde spredt sig... det var altså "kun" i benet.. Og i dag har hun så fået amputeret det dårlige ben...

Min mor og 2 af mine mostre var på sygehuset under operationen, og selve operationen var gået godt, så nu håber vi bare på at der ikke støder komplikationer til efterfølgende... de første par dage er hun jo dybt påvirket af diverse smertestillende medikamenter, så vi kan bare krydse fingre :)

I dag har jeg døjer rigtig meget med migræne... det er begyndt at tage rigtig meget til med mit migræne igen, så må nok hellere lige få vendt det med lægen... Min far lider af det man kalder for Hortons Hovedpine, og det er muligvis den samme slags jeg lider af... men det håber jeg godt nok ikke... Men i dag har det godt nok været slemt...

Har dog fået lavet brunkager i dag... havde lavet dejen i weekenden, og den har så ligget på køl til at det lige passede mig at få lavet dem i dag... Bent hjalp mig, så det gik dejligt hurtigt... det er nu så hyggeligt at hjælpes ad på den måde..

Nu vil jeg lige se lidt ishockey mens hovedet får lov til at slappe lidt af :) skal se om jeg ikke kan nå at få pakket min fars sidste julegave ind inden jeg går i seng i aften...

2 kommentarer:

  1. Hej Søde..

    Jeg har sådan tænkt på dig og din Mormor.. Hvor er jeg glad for at læse at de ikke er i lymferne.
    Håber så meget at det hele er gået godt og at hun kommer sig hurtig..

    Det er nok en god ide lige at komme forbi læge med din hovedpine, håber da ikke det er noget alvorligt.

    Krammer <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej søde...

      har virkelig også gået og været nervøs for min mormor.. uanset hendes alder,så er jeg slet ikke klar til at skulle af med hende endnu... så da jeg hørte alt er gået godt indtil videre, blev jeg bare så glad... :)

      Knus

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...