fredag den 14. november 2014

Bloggeradventskalender

I dag er det kommet så vidt, at Jeanette har trukket lod  om, hvem der skal sende adventsgaver til hvem i den bloggeradventskalender, hun har arrangeret :)

Hvis I er nysgerrige, kan I se mere her. Som I kan se, skal jeg sende til Marie, en af de skønne bloggerpiger, som jeg var så heldig at møde sidste år til bloggertræf :) Jeg har fundet 4 små gaver, som jeg håber hun kan bruge, så de skal bare pakkes ind og sendes sammen med lidt godter :)

Jeg er spændt på, hvad jeg selv får, så nu må det gerne snart blive 1. søndag i advent :)

6 kommentarer:

  1. Jeg kan næsten ikke vente.. det er altså lidt som at være barn igen... Jubiii... <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg glæder mig også rigtig meget :)

      Og har jo også julegaven jeg skal have sendt til dig (bare for at gøre dig endnu mere spændt) :)

      Slet
  2. Uh det er hurtigt at du har fundet gaverne :O Jeg kender slet ikke hende, jeg skal sende til, så jeg skal lige tjek hendes blog ud. Glæder mig til at se dine pakker og til at se hvad de andre finder på :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Håber da i hvert fald det er noget du kan bruge :) Det er noget jeg i hvert fald gerne selv ville have, hvis det var mig :)

      Slet
  3. Jeg syntes det er super sjovt, at man kan komme til at sende gaver til en som man ikke rigtig har fulgt før nu :) Det er jo en perfekt måde at lære andre at kende :D Hvilket jo nok også er tanken bag :D :D Jeg glæder mig til at rende rundt og finde nips og andet spas til dig Mette :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg synes også det er rigtig sjovt at sende til nogen man ikke rigtig kender så meget til :) og ja, man er lidt tvunget til måske at følge lidt nye blogs for at prøve at finde lidt inspiration, og det er jo hyggeligt at lære nye mennesker at "kende" :)
      Glæder mig også til at se, hvad du finder på til mig :D

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...