mandag den 17. november 2014

En julestue tager form....

Har fået pyntet lidt mere op i dag, og er mangler nu ikke mange flere kasser... og jeg skal da ærligt indrømme at vores lille hjem efterhånden kan konkurrere med selv den mest julede juleudstilling.. her er både nyt og gammelt, købt og hjemmesyet/hjemmefabrikeret :) og JEG ELSKER DET!!!!

Har gået og nynnet "Bjældeklang" meget af dagen mens jeg har gået og pyntet... det er så hyggeligt... Her en af dagene regner jeg med at jeg får sendt adventsgaverne afsted til Marie :) Så er jeg sikker på at de når frem inden næste søndag, hvor det jo som bekendt er 1. søndag i advent.

Julekortene tror jeg også jeg vil gå så småt i gang med at skrive... plejer at sende dem af sted omkring 1. december, så der skal jo ikke gå ALT for længe inden de bliver skrevet :)

2 kommentarer:

  1. Hvor er det hyggeligt, jeg forstår slet ikke at julen er lige om hjørnet. :D
    Jeg skal selv ha pyntet op, skrevet julekort og ha lavet juledekoration..
    Glæder mig dig aller mest til advent.. ha ha...

    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg synes også bare det her år er gået ALT for hurtigt..

      Vi skal have lavet adventskrans og dekorationer i næste uge regner jeg med... skal have købt gran i weekenden og så skal Bent have bundet adventskrans - det plejer at være hans arbejde og så pynter jeg den :)

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...