søndag den 23. november 2014

Forkølet...

Ej men altså for pokker da... jeg er gået hen og er blevet forkølet... hvad skal det nu til for, jeg har da ikke tid til det nu...

Men det måtte jo nok komme med det skiftende vejr... alt andet ville da næsten være underligt...

Var en tur på vægten i går, og jeg må ærlig talt indrømme at jeg blev positivt overrasket... har ikke som sådan levet videre sundt den senere tid... så jeg havde regnet med, at jeg havde taget lidt på, men nej  - jeg har sq tabt mig yderligere... er nu 0,5 kg fra at have tabt mig 20 kg siden vores bryllup i august 2012 - og ja, jeg har fået en anelse hjælp fra sygehuset... Men det er IKKE med nogen operationer af noget art. det vil jeg ikke udsætte mig selv for. Hjælpen er udelukkende givet pga de problemer jeg har med maven, som gør at min krop ikke kan finde ud af at optage de rigtige stoffer fra madvarer og skille sig af med de forkerte... Og så lider jeg af PCOS, hvilket de piller jeg får, også er med til at bekæmpe... Så derfor har jeg fået hjælp fra sygehuset... Men anyway, så har jeg tabt mig, og det er hovedsagen!!!

I dag er der kun en uge tilbage af november... det er slet ikke til at forstå synes jeg ikke... synes virkelig lige oktober er slut, så at der er så kort tid tilbage af året, det kan min hjerne slet ikke finde ud af..

Vi skal holde julehygge herhjemme på søndag med æbleskiver, pakkespil osv. Det glæder jeg mig rigtig meget til... det skal nok blive hyggeligt :) Julestuen er jo klar til at der kommer gæster i december :)

Så lige i fredags at de adventsgaver, jeg sendte til Marie er kommet frem, så det er jo dejligt... Synes det er så hyggeligt det med at vi har den Bloggeradventskalender... så er der lidt at se frem til hver søndag i december :)

Har også fået skrevet alle mine julekort færdige, og sat frimærker på, så de er klar til at blive smidt i postkassen næste weekend... så må vi se, hvor mange jeg får julekort fra i år.... min hjemmesyede "Julepost" hænger i hvert fald klar til at der forhåbentlig kommer mange dejlige kort i den igen i år :) jeg elsker julekort, og bliver så glad hver gang når jeg åbner postkassen og der ligger julekort deri...

  Her er er lige et lille billede af vores juletræ udenfor... det ser så hyggeligt ud når der kommer lys i når mørket falder på... Da vi boede ovre i lejligheden havde vi jo ikke mulighed for at have juletræ udenfor, så i år skulle jeg da helt sikkert have det.. Der var slet ikke noget at diskutere :) Kuglerne er af plastik, så der sker ikke noget, hvis uheldet skulle være ude og træet vælter... Hundene er nu meget gode til at gå rundt om det... de snuser godt nok til det, og finder det vældig interessant, men det har nu fået lov til at blive stående indtil videre :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...